POMOC
Najczęściej zadawane pytania
Aby złożyć zamówienie, należy odwiedzić naszą stronę internetową i przeglądać dostępne produkty. Po znalezieniu interesujących Cię elementów odzieży, dodaj je do koszyka, a następnie przejdź do procesu zamówienia.
Na chwilę obecną nie ma takiej możliwości. Zachęcamy do złożenia zamówienia za pośrednictwem naszej strony internetowej. W razie pytań lub trudności nasi Konsultanci chętnie pomogą.
Produkty oznaczone jako dostępne są możliwe do zamówienia. Pamiętaj jednak, że produkty włożone do koszyka nie są automatycznie rezerwowane i mogą być kupione przez innych Klientów.
Nie, nie jest konieczne posiadanie konta w naszym sklepie. Możesz złożyć zamówienie jako gość, podając niezbędne dane kontaktowe i adres dostawy. Zachęcamy jednak do zakładania konta, dzięki temu otrzymasz informacje o nowych dostawach oraz kupony rabatowe.
Zamówienia można ze sobą łączyć. Aby otrzymać wszystkie produkty w jednym zamówieniu proponujemy kontakt telefoniczny lub informację e-mail.
Wiadomości wysyłane są systemowo i często traktowane są przez programy pocztowe jako SPAM. Dlatego prosimy o sprawdzanie również tego folderu. W przypadku braku wiadomości prosimy o kontakt z naszym biurem.
Aktualnie nie prowadzimy odbiorów osobistych. Jeżeli zakup był zrealizowany przez naszą stronę tivesti.pl to nie można zwrócić go w sklepie stacjonarnym.
Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane to jest taka możliwość. W tym celu skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi telefonicznie lub mailowo podając numer zamówienia.
Jeżeli nie zostało ono jeszcze wysłane to istnieje taka możliwość. W tym celu skontaktuj się z Biurem Obsługi telefonicznie lub mailowo podając numer zamówienia. Zwrot środków za zamówienie anulowane następuje nie później niż 14 dni roboczych na konto z którego opłacone zostało zamówienie.
Jeżeli zamówienie nie zostało skompletowane i wysłane to istnieje taka możliwość. W tym celu skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta telefonicznie lub mailowo podając numer zamówienia oraz nazwę produktu, który chcesz usunąć z listy.
Nie, koszty dostawy zostaną uwzględnione w podsumowaniu zamówienia, na ostatnim etapie jego składania.
W naszym sklepie istnieje możliwość zapłaty przez – Przelewy24.
Na odstąpienie od mowy masz 14 dni, licząc od dnia odbioru przez Ciebie naszego zamówienia.
Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni, licząc od daty odebrania przez nas zwrotu.
Nie, możesz skorzystać z dowolnego formularza odstąpienia od umowy. Ważne by umieścić wszystkie potrzebne informacje dotyczące zamówienia, łącznie z danymi klienta
Niestety nie, nie prowadzimy wymian tylko zwroty do 14 dni wraz z paragonem i wypełnionym formularzem zwrotu.
Na złożenie reklamacji masz 2 lata (w przypadku skorzystania z rękojmi), licząc od dnia odbioru zamówienia.
Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni. Decyzję przesyłamy mailowo.
W przypadku pozytywnej decyzji zwrot następuje w ciągu 14 dni.
Nie, możesz skorzystać z dowolnego formularza reklamacji. Ważne by umieścić wszystkie potrzebne informacje dotyczące zamówienia, łącznie z danymi klienta
Zamówienie do realizacji przekazywane jest po opłaceniu zamówienia.
Na czas realizacji zamówienia składa się:
- czas kompletowania zamówienia
- czas dostawy zamówienia to od 1 do 2 dni.
Wszystkie zamówienia są realizowane i dostarczane w dni robocze (od poniedziałku do piątku).
Zamówienie złożone w dni wolne od pracy oraz weekendy są przekazywane do realizacji w pierwszy możliwy dzień roboczy.
Zamówienia realizujemy od 1 do 2 dni roboczych.
Wszystkie informacje znajdują się na naszej stronie w zakładce „DOSTAWA”